Definitii
Argentis.ro: Website-ul/Site-ul de internet, precum si ansamblul serviciilor de achizitionare de produse accesibile pe acest site web sau pe subdomeniile acestuia.
Produs: produsele de achizitionare, puse la dispozitie de AUTO ARGENTIS S.R.L. prin intermediul site-ului www.argentis.ro, ce intra in Obiectivul de Activitate al AUTO ARGENTIS S.R.L., Comert cu Anvelope AGRICOLE, INDUSTRIALE, CAMIOANE, AUTOTURISME, ATV-uri si MOTOCICLETE.
Client: persoana fizica sau juridica care face o comanda pe site-ul www.argentis.ro sau se inregistreaza ca utilizator.
Comanda: comanda de achizitionare a unuia sau mai multor produse afisate in site-ul www.argentis.ro, realizata de un client care isi doreste sa beneficieze de acel/acele produse.
Contract: prezentul acord al partilor, care se incheie valabil exclusiv in limba Romana.
2.1. Prezentul Contract de comert cu anvelope este aplicabil tuturor comenzilor realizate prin intermediul www.argentis.ro. Clientul se obliga sa ia la cunostinta de aceste conditii inainte de a realiza o comanda sau a-si deschide un cont. Toate comenzile si deschiderea contului implica acceptarea de catre Client a tuturor acestor conditii de achizitionare a unei anvelope. Acceptarea prezentului contract de catre client se face prin bifarea casutei „Sunt de acord cu Termenii si conditiile de utilizare”.
2.2. AUTO ARGENTIS S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica prezentele conditii in orice moment, fara anuntarea in prealabil a tuturor utilizatorilor site-ului www.argentis.ro. Versiunea aplicabila unei comenzi realizate este aceea in vigoare pe www.argentis.ro la momentul la care s-a plasat comanda de catre client.
2.3. In calitate de operator al site-ului www.argentis.ro, AUTO ARGENTIS S.R.L. comercializeaza pentru Client Anvelope Agricole, Industriale, de Camioane, de Autoturisme, de ATV-uri si de Motociclete.
2.4. Toate produsele comercializate de AUTO ARGENTIS S.R.L. pot fi accesate prin intermediul unui web browser.
2.5. Prezentul contract este insotit si trebuie interpretat impreuna cu Politica de Confidentialitate a site-ului www.argentis.ro, https://www.argentis.ro/politica-de-confidentialitate
2.6. Drepturile de autor ale conţinutului site-ului www.argentis.ro aparţin în totalitate AUTO ARGENTIS S.R.L.
3. Disponibilitatea produselor afisate
3.1. Punctul de Lucru
Toate produsele afisate pe site-ul www.argentis.ro se regasesc fizic in punctul de lucru din Municipiul Cluj-Napoca, judetul Cluj, Calea Baciului, 105.
3.2. Imaginile Produselor din Site
Produsele fotografiate sunt aceleasi cu produsele comandate si livrate. Unele atribute ale anvelopelor prezentate pe site pot contine erori de operare.
3.3. Erori de Stoc
In cazul unei erori de stoc, in care anvelopa prezentata in anunt nu se regaseste fizic in depozitul Argentis, clientul va fi anuntat in scris sau telefonic.
3.4. Pretul Produselor
Pretul unui produs este cel afisat in anunt pentru toate anvelopele prezentate si afisate in anunt (Set, Pereche, Bucata). In cazul Seturilor si al Perechilor este posibila achizitionarea unei jumatati din cantitatea totala pentru 60% din pretul afisat in anunt.
3.5. Eroare de Pret
Intr-o eventuala eroare de pret, sesizata dupa finalizarea comenzii, AUTO ARGENTIS S.R.L. se obliga sa contacteze clientul si sa ii comunice eroarea de pret.
3.6. Ofertele de Pret
Discount-urile/Promotiile produselor afisate in site sunt valabile in limita stocului disponibil.
3.7. Unitatea Monetara & TVA-ul
Toate preturile anvelopelor de pe site-ul www.argentis.ro sunt exprimate in RON si NU INCLUD TVA.
4. Comandarea unui produs din site
4.1. Înregistrarea comenzii
Clientul are 3 posibilitati de comandare a unui produs: direct din site-ul www.argentis.ro , prin email (argentyre@gmail.ro) sau telefonic, la numărul 0750 44 55 77 sau 0750 44 77 55.
4.2. Confirmarea comenzii
Aprobarea comenzii se face prin confirmarea achizitionarii produsului de catre client. Personalul Argentis va contacta clientul in cel mult 24 de ore de la finalizarea comenzii, prin intermediul unui apel telefonic, SMS sau email.
4.3. Modificarea comenzii
Clientul este responsabil pentru informațiile completate la înregistrarea comenzii. AUTO ARGENTIS S.R.L. nu isi asuma raspunderea în cazul unei comenzi sau livrari esuate din cauza unor date eronate introduse in campul adresei destinatarului, numarului de telefon sau email-ului. Dupa plata produselor, modificarea datelor de livrare nu mai este posibila. Modificarea acestora se poate realiza pe raspunderea clientului prin contactarea directa a firmei de curierat prin care a fost facuta comanda la momentul respectiv. Astfel, societatea AUTO ARGENTIS S.R.L. nu va fi responsabilă de eventualele erori de livrare sau pierdere de colete de către livrator. După plata comenzii nu va fi acceptată nicio modificare a acesteia (dimensiuni, brand, profil, adresa de facturare și/sau de livrare, etc)
În cazul unor eventuale erori din comandă, clientul va putea să contacteze societatea AUTO ARGENTIS S.R.L. prin numarul de telefon de Suport Clienti (0750 44 33 77) sau prin email (argentyre@gmail.com) și va primi precizări referitor la condițiile de anulare și de rambursare ale comenzii.
4.4. Refuzul comenzii
Societatea AUTO ARGENTIS S.R.L. are dreptul de a refuza orice comandă din partea unui client, în special în următoarele situații:
– produsul comandat nu este pe stoc;
– imposibilitatea obținerii confirmării de plată;
– identificarea unei erori în informațiile despre produs, inclusiv prețul sau o oferta promoționala;
5. Plata produselor si dreptul de proprietate
5.1. Metode de plata
Produsele comandate de pe www.argentis.ro vor fi platite prin card sau transfer bancar/ ordin de plata.
5.2. Comanda curierului
In cazul transferului bancar/ ordinului de plata, livrarea produselor catre curier se va realiza numai dupa confirmarea platii.
5.3. Pretul transportului
Pretul transportului va fi suportat de cumparator, iar estimarea acestuia va fi comunicata catre client dupa plasarea comenzii.
5.4. Dreptul de Proprietate
Toate produsele Argentis raman proprietatea AUTO ARGENTIS S.R.L. pana la achitarea integrala a sumei datorate. Transferul dreptului de proprietate se realizeaza in momentul achitarii pretului produsului/ produselor comandate.
6. Livrarea produselor
6.1. Costurile de livrare
Costurile de livrare variaza in functie de greutatea anvelopelor transportate si de km suplimentari parcusi de curier.
6.2. Întârzierile de livrare
Durata de livrare de circa 2–3 zile lucrătoare este doar informativă. O dată informativă de livrare este precizată clientului în momentul înregistrării comenzii sale. Depășirea duratei informative nu angajează responsabilitatea societății AUTO ARGENTIS S.R.L. pentru despăgubiri, dobândă sau alte costuri. Obligațiile contractuale vor fi îndeplinite în maxim 14 zile de la data la care consumatorul a trimis comanda, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel.
6.3. Aviz de prezentare
Livrarea produselor comandate este asigurată de către un livrator mandatat de vânzător. În caz de absență a clientului în ziua livrării, livratorul este obligat să contacteze clientul pentru a stabili de comun acord o nouă întâlnire. Clientul trebuie să ia legătura cu livratorul pentru a intra în posesia produselor în maximum 5 zile după prima prezentare a livratorului la adresa de livrare. După expirarea acestui termen de 5 zile, produsele vor fi automat returnate de către livrator societății AUTO ARGENTIS S.R.L.
6.4. Livrare eronata sau parțială
In cazul unei erori la livrare, in care sa se fi primit alta/alte anvelopa/anvelope decat cea care a fost confirmata in scris de catre comparator sau in care exista produse lipsa la livrare, AUTO ARGENTIS S.R.L. va asigura returul anvelopei trimisa gresit si transportul anvelopei corecte, iar cumparatorul nu va mai avea nimic de platit, singurul transport platit fiind cel initial. Daca pretul anvelopei corecte este mai mic decat pretul anvelopei trimisa gresit, atunci se va acorda un bon valoric. Vezi 7.6.
6.5. Livrari in perioada sarbatorilor sau Black Friday
In perioada sarbatorilor sau in saptamana Black Friday-ului, se pot produce intarzieri in livrari.
7. Garantia
7.1. Acordarea Garantiei din partea Societatii
Răspunderea societatii AUTO ARGENTIS S.R.L., conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 449/12 noiembrie 2003, este angajată dacă lipsa de conformitate apare în termenul de garanție, calculat de la vânzarea produsului către consumatorul final (utilizator), iar cumpărătorul beneficiază de drepturile de consumator conform O.G. 21/1992, OUG 34/2014 și Legea 449/2003.
7.2. Termenul de timp al Garantiei
Termenul de timp al garanţiei pentru toate anvelopele comandate de pe www.argentis.ro este de 33 zile de la data vânzării către utilizatorul final; acesta acoperă intervalul de timp pentru montarea și probarea anvelopelor.
7.3. Constatari cu privire la acordarea Garantiei
Pentru a se acorda garanția este necesară o constatare a defectelor în cauză. Constatarea se realizeaza la numarul de telefon de suport: 0750443377 sau pe email: argentyre@gmail.com, prezentandu-se toate dovezile intemeiate, ce fac subiectul garantiei.
7.4. Acordarea garanției
În cazul reclamațiilor de calitate în termen de garanție, acceptate ca fiind întemeiate, anvelopa se înlocuiește integral sau in cazul in care produsul nu se afla pe stoc, se restituie contravaloarea anvelopei, sub forma unui bon valoric. Vezi 7.6.
Daca pretul anvelopei inlocuita este mai mic decat pretul anvelopei defecte, atunci se va inlocui anvelopa, iar diferenta va fi acordata sub forma bonului valoric.
7.5. Plata transportului
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea AUTO ARGENTIS S.R.L., în cazul în care acestea prezintă defecte intemeiate. Excepție face în cazul în care produsele au fost trimise la garanție în mod nejustificat, neprezentând defecte intemeiate; atunci clientul suportă contravaloarea transportului.
7.6. Bonul Valoric
Bonul Valoric consta in produse si servicii in compania AUTO ARGENTIS S.R.L., valabil 12 luni de la data emiterii.
7.7. Condiții de Anulare a Garanției
Nu se acorda garanție in urmatoarele situatii:
Anvelope montate pe jenți necorespunzătoare, jenți deteriorate, deformate sau ruginite.
Montarea și demontarea defectuoasă a anvelopei.
Rulajul cu suprasarcină sau cu presiune necorespunzătoare.
Accidente, incendii.
Rulajul cu obiecte dure, ascuțite, prinse în spațiul dintre roți jumelate.
Depozitarea necorespunzătoare.
Orice intervenție asupra anvelopei de către utilizator.
Nerespectarea instrucțiunilor date de fabricantul autovehiculului. Condițiile normale de utilizare a anvelopelor impun respectarea parametrilor imprimați pe anvelopă referitor la sarcina maximă pe roată, corelată cu presiunea maximă sau minimă de utilizare și cu viteza maximă admisă.
Socuri mecanice.
Neachitarea integrală a facturii de produse comandate de la AUTO ARGENTIS S.R.L. conduce la pierderea garanției.
8. Forţa majoră
AUTO ARGENTIS S.R.L. nu poate fi responsabil pentru neonorarea unei comenzi din cauze de forţă majoră. Forţa majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părţilor şi care nu poate fi evitat.