Produsele cumparate de www.argentis.ro pot fi returnate in urmatoarele situatii:
1. Produsul livrat nu este conform cu specificatiile de pe www.argentis.ro sau prezinta defecte ce compun subiectul garantiei
În cazul reclamațiilor de calitate în termen de garanție, acceptate ca fiind întemeiate, anvelopa se înlocuiește integral sau in cazul in care produsul nu se afla pe stoc, se restituie contravaloarea anvelopei, sub forma unui bon valoric. Vezi punctul 7.6. din https://www.argentis.ro/termeni-si-conditii
Daca pretul anvelopei inlocuita este mai mic decat pretul anvelopei defecte, atunci se va inlocui anvelopa, iar diferenta va fi acordata sub forma bonului valoric.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea AUTO ARGENTIS S.R.L., în cazul în care acestea prezintă defecte intemeiate. Excepție face în cazul în care produsele au fost trimise la garanție în mod nejustificat, neprezentând defecte intemeiate; atunci clientul suportă contravaloarea transportului.
2. A fost livrat din greseala alt produs decat cel comandat
In cazul unei erori la livrare, in care sa se fi primit alta/alte anvelopa/anvelope decat cea care a fost confirmata in scris de catre comparator sau in care exista produse lipsa la livrare, AUTO ARGENTIS S.R.L. va asigura returul produselor trimise gresit si transportul produselor corecte, iar cumparatorul nu va mai avea nimic de platit, singurul transport platit fiind cel initial. Daca pretul anvelopei corecte este mai mic decat pretul anvelopei trimisa gresit, atunci se va acorda un bon valoric. Vezi punctul 7.6. din https://www.argentis.ro/termeni-si-conditii
Orice informatie sau problema legata de returul produselor achizitionate pe site-ul www.argentis.ro va fi solutionata la numarul de telefon de suport: 0750443377 sau pe email: argentyre@gmail.com.